Veel gestelde vragen

Wij streven ernaar om u een zo optimaal mogelijke service te bieden. Op deze pagina geven wij antwoord op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Indien het antwoord op uw vraag hier niet staat, neemt dan gerust contact met ons op. Hou voor de zekerheid het reserveringsnummer en/of postcode + huisnummer bij de hand, we kunnen hier naar vragen.

Huren zo werkt het

Na uw online reservering controleren wij persoonlijk uw bestelling en ontvangt u een orderbevestiging. Indien wij niet alle materialen beschikbaar hebben, zal er ten alle tijden contact worden opgenomen.

Een huurdag betreft twee kalenderdagen, de zondag telt nooit als een extra dag. Voorbeeld 1: Indien u vrijdag de huurmaterialen ophaalt, moet deze op zaterdag worden teruggebracht voor 18.00 uur Voorbeeld 2: Op zaterdag opgehaald is uiterlijk maandag voor 18.00 uur teruggebracht (de zondag is dus GRATIS).

Een bestelling kunt u tot 72 uur voor de huurdatum kosteloos annuleren. Indien u materialen wilt toevoegen aan uw reservering, dan kan dit uiteraard. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.

Wij rekenen slechts het dagtarief, de zondag wordt nooit in rekening gebracht!

Bezorgservice

Geen zin om de gehele dag thuis te zitten wachten op je bestelling? Laat jouw bestelling op afspraak bezorgen. Bestel voor 17.00 uur en bepaal zelf tijdens welk dagdeel jij jouw bestelling ontvangen wilt. Kies uit onderstaande dagdelen:

Maandag t/m zaterdag
09.00 - 12.00 uur
14.00 - 17.00 uur

De koeriersdienst levert op de begane grond, trappen en lange loopafstanden hebben een afwijkend tarief.

 

bezorgen licht en geluid

Op- en afbouwservice

Onze technici sluiten graag de apparatuur voor u aan, tevens bouwen wij na afloop de materialen ook weer af. In het winkelwagentje kunt u voor deze optie kiezen. U ontvangt direct een schatting van de kosten. Wij hanteren een uurtarief van € 35,00 excl. BTW voor de op- en afbouw.

 

Licht en geluid huren

Kom langs

Uiteraard kunnen bestelling bij ons kosteloos worden afgehaald, u dient altijd van te voren te reserveren.

Afhaaladres:
Oude Middenweg 209
2491AG Den Haag

Maandag t/m zaterdag
09.30 - 17.30 uur

Extra service op zondag(en)
16.00 - 17.00 uur

 

licht geluid huren

Betaling & borg

iDeal

Snel, makkelijk en betrouwbaar betalen via Ideal. Bij uw huurbevestiging ontvangt u altijd een iDeal linkt, waardoor u direct kunt betalen. 

Hebben we na afloop iets terug te betalen, dan ontvang je het geld bedrag terug op de rekening van herkomst. Opgeven van een afwijkende rekening is helaas niet mogelijk. 

Er wordt voor deze betalingsmethode geen administratiekosten in rekening gebracht.

Pinnen

Betaal je liever pas wanneer je echt de spullen in huis krijgt? De zogenoemde Rembours optie bieden wij ook aan, je betaalt het gehele voorschot aan de bezorger. Heb je na afloop nog dranken over? Vergeet dan niet om een briefje bij te voegen met de rekening gegevens. 

Er wordt voor deze betalingsmethode geen administratiekosten in rekening gebracht.

Op factuur

Bedrijven en organisaties kunnen op rekening afnemen, we schrijven achteraf de rekening voor de daadwerkelijk genoten diensten. Voor uw crediteuren administratie is het mogelijk om een inkoopnummer, -referentie of kostenplaats door te geven. Deze zullen wij vermelden op de factuur. 

Er wordt voor deze betalingsmethode € 1,95 (14 kalenderdagen betalingstermijn) of € 2,95 (30 kalenderdagen betalingstermijn) administratiekosten in rekening gebracht.

Voor een te late betaling geldt een toeslag van € 12,95 handelingskosten. 

Nee, bij ons betaal je geen borg. U kunt bij levering het totale huurbedrag pinnen of vooraf per bank de betaling overmaken. Als u een reservering bij ons komt ophalen maken wij een kopie van uw legitimatie.

 

VRIENDEN

ADO Den Haag
Beachclub Titus
Uithof Den Haag
VCL School
PWC
RTL Nederland